Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 9. května 2014

Něco jako BLOGSALE

   Přiznám se, že byly doby, kdy by mě něco jako blogsale ani nenapadla... Jsem sysel. A to tak velký, že se mi kosmetika válí naprosto všude a to je problém, pokud máte malý byt :) Takže je tu jarní čistka. Nejedná se o žádné poklady, ale ceny jsem se snažila dát příznivé (sleva 50 - 80%).


Poštovné pro jeden balíček je 40 Kč pro ČR, není-li uvedeno jinak. 
Poštovné pro SR je 150 Kč, což se asi nevyplatí...

Závazné objednávky pište na mademoiselleeem@email.cz. Nikoli do komentářů, děkuji.

Objednávky odesílám po tom, co se mi na účet připíšou peníze (jistota je jistota). Platba tedy možná pouze předem na účet. Díky za vaše empatie :))

Laky na nehty jsou použité max. 2x, kolikrát jsou použité jen na 1 tip.
Tělovka a pleťovka je neotevřená, záruční doba min. do září 2015.

Rimmel 
Aurora - 30 Kč
Euphoria - 20 Kč

Konad (nejedná se o razítkovací laky)
Shining Orange - 20 Kč
Shining Wine - 10 Kč


Essence
Stuck On You - 10 Kč
What's My Name?  - 10 Kč
English Rose - 10 Kč
Prism@atic White - 15 Kč
Gagalectric - 15 Kč


Gabriella Salvete
Clementina - 40 Kč
115 - 20 Kč
135 - 30 Kč


Max Factor Pearly Pink - 50 Kč
NYC MoMa - zdarma pro toho, kdo si řekne první (je mi líto ho vyhodit, ale chybí ho 1/3 a normálně stojí jen okolo 30 Kč)


Yves Rocher tělové mléko s kandovaným slézem - 50 Kč + 20 Kč poštovné
Yves Rocher odličovač očí - 40 Kč + 20 Kč poštovné
Fa deodorant - 30 Kč + 20 Kč poštovné


Yves Rocher mýdlo s malinami (sešly se mi 3) - 20 Kč
Avon balzám na rty - 20 Kč



3 komentáře:

  1. psala jsem email,ale pořád nic,tak snad došel ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, došel, já jen byla venku :) Hned jdu odepsata laky odškrtnout ;)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)