Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 14. listopadu 2014

Zázračná přírodní kosmetika Laidbare - zabiják akné a vrásek

Vítám vás u pátečního článku :)

   Posledních několik dní, týdnů, jsem mlžila ohledně jedné věci. Kosmetiky, která mi dala pleť zase do pořádku. Takže tramtadadá, přivítejte přírodní kosmetiku z Velké Británie - Laidbare!


   Dosud jsem měla s přírodní kosmetikou velký problém - ta pleťová mi nikdy nesedla. Buď jsem byla po ní totálně vysušená jak treska anebo naopak ulepená, s mastnou pletí a ucpanými póry. Ostatně i proto jsem sahala po chemii, ale snažila jsem se vybírat tu bez velkého množství parabenů, silikonů a s přírodními výtažky.
   Jenže jsem pak potkala Laidbare. A totálně se zamilovala. Nikdy mi žádná kosmetika nesedla tolik. Vím, že je sto lidí, sto chutí a jsem ráda, že jsem našla něco, co je šetrné, maximálně účinné, za rozumnou cenu a ještě božsky voní. Pokud nemáte rádi jednostranné kladné recenze, tak honem pryč, protože tady se bude dnes jen a jen chválit :)

From Dusk Till Dawn - sérum s vitaminem C

   Začněme rovnou tím nejlepším. Myslela jsem si, že se bude jednat o sérum - gelovité lehké cosi. A byla jsem hodně překvapená, když jsem vymáčkla z pumpičky olej. Říkala jsem si: Ajéje, olej. To ti pleť do pucu nedá. Dalo.


   Olejíček má žlutou barvu a krásně voní po levanduli. Je spíše řidší, nelepí a do vlhké pleti se vstřebává krásně. Tak jej i aplikuji a to pouze na noc.
   Pleť je ráno krásně vypnutá, přirozeně růžová a dokonale sjednocená. Je hydratovaná, ale ne zbytečně mastná a zatížená. Vrásky okolo očí jsou méně viditelné a pupínky, které byly večer hrozně oteklé, jsou obvykle fuč, jen ty největší se smrsknou na malé. Na pleti není žádné zarudnutí nebo zánět. Nevím, jestli je to vitaminem C, ale tohle je hotový zázrak. Člověk má pocit, jako by jeho pleť omládla o 10 let. Hladká jak dětská prdelka a bez žádných neduhů. Navíc tento efekt přetrvává i po pár měsících a ne že se účinek ztratí do 2 týdnů.
   Cena je 340 Kč za 30 ml. Obal je skleněná lahvička, s dobře fungující pumpičkou a lehkým víčkem, které bohužel lehce prasklo. Ale to, co je uvnitř, si cením na mnohem větší sumu.



Vím, nejkrásnější :D Zůstávají pouze jizvy z dřívějška... A makeup opravdu nemám ;)

Spot The Difference - zmatňující krém proti akné

   Další miláček. Nejlepší matující krém na světě! Proč? Nevysušuje, stahování pleti cítíte jen první minutu a matuje opravdu celý den. Je skvělý jako podklad pod makeup. O tom, jak moc je účinný, vás může přesvědčit i fakt, že díky němu mi sedí hydratační lanýžový makeup od Dermacolu. Bez něj zdaleka ne tolik. A to jsem všude četla, jak je pro smíšenou pleť tento make up naprosto nevhodný :) Přitom s vhodným krémem, je vše v pořádku.
   Voní zvláštně a nedokážu to moc popsat. Jako směs jílu a bylinek. Ta vůně mi nijak nevadí, je spíše jemná a na pleti ji moc necítím. Krém je velmi lehký a okamžitě se vstřebává. Pleť krásně hydratuje a zbytečně nedráždí a nevysušuje, jak jsem byla zvyklá u jiných zmatňujících krémů. Díky němu přes den pleť nemusím ani tolik pudrovat a makeup na ní vydrží déle. Lepší jak báze pod MU :)
   30 ml stojí 237 Kč. Dodáván v praktické tubičce. Složení je navíc opravdu přírodní a šetrné. A přitom vypadá spíš jako chemie než mast báby kořenářky :)




For Richer For Porer - maska na rozšířené póry

   Ze stejné zelené řady pro mastnou pleť, jako pochází Spot The Difference, je i tato maska. Trochu jsem se bála kaolínu, který obsahuje. Aby maska nebyla jako její jílové kolegyně, které mě obvykle pálí a jen podráždí pleť. Ale tahle je úplně jiná.
   Je jemná, ale obsahuje velké částečky čehosi (přemýšlím, že asi kaolínu). Velká jsou asi jako semínka kiwi, a když masku splachuji, udělám si s nimi prima peeling.


   Maska samotná se pak do pleti téměř celá vstřebá, nezůstává na povrchu. Já jí nechávám na obličeji klidně i 30 minut (jednou jsem zapomněla a měla ji tam hodinu a výsledek byl snad ještě lepší :D). Pleť je úžasně hydratovaná a žádná vyschlá mumie ze mě není. Maska pokožku zjemňuje a opravdu vyhlazuje póry. Opět - jako byste na ní nanesly tunu vyhlazující báze. Jenže tohle je bez silikonů a nezatěžuje to pleť. Navíc tento efekt vydrží i 2 dny a ne jen první 2 hodiny. A to mě na ní hodně baví. Stejně jako příjemná lékořicová vůně 
   Cena je tradičně na přírodní kosmetiku nízká, 237 Kč za 50 ml.





Butter Me Up - bambucké tělové máslo

   Na závěr je tu něco na tělo a to hydratační máslo. Butter Me Up je vážně pecka.Vlastnostmi je to lehce nadprůměrné máslo, které se opravdu dobře roztírá, dlouhodobě hydratuje a vyživuje i hodně suchou pokožku, nedráždí pleť po holení a dobře se vstřebává.
   Ale až díky vůni se jedná o něco doslova nadpozemského! Směs vonných olejů z jasmínu, bergamotové silice, růže a ylang ylang je jednoduše dokonalá. Převažuje hlavně bergamot a jasmín, které se doplňují tak skvěle, že mi připomínají jednu parfemaci - kadidlo z řady Look Inside od SpaRitual. Až když jsem si je dala vedle sebe, tak jsem zjistila, že Laidbare je opravdu o něco citrusovější, svěžejší, kdežto sparitualí kadidlo je až pižmové, hřejivé, jemné jako náruč někoho blízkého. Butter Me Up voní jako cypřišový háj za teplé letní noci, kterou se nese opojná sladká vůně jasmínu. Je to vážně jedna z nejhezčích vůní, jako jsem kdy měla možnost očichat. Jen nevím, jestli v tom nehraje fakt, že miluji jasmín a Earl Grey :) A je mi jasné, že ne každému tato silná vůně bude sedět. Navíc se na kůži drží opravdu celý den a máme s ní provoněné i peřiny :)
   250 ml tohoto voňavého zázraku seženete za 407 Kč. 






   A mám pro vás dobrou zprávu - pokud vás dnešní zázraky zaujaly, od 14 do 17. 11. běží na eshopu Beautyville 15% na celý sortiment, ve kterém najdete právě Laidbare, ale i třeba TheBalm, Rouge & Figs a krásné výrobky značky Trevarno, které se skvěle hodí třeba pod vánoční stromeček :) Více informací najdete zde.

Znáte značku Laidbare? A jakou přírodní kosmetiku máte nejraději? :)

Za poskytnutí výrobků k recenzi moc děkuji zastoupení eshopu Beautyville. A má pleť děkuje ještě víc.

39 komentářů:

  1. Tak to je uzasny vysledek, skvele Ti pomohla :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. no tak ti teda "děkuju" :-D teď si budu muset něco objednat...ale jsem ráda že jsi konečně našla něco co ti tak pomohlo

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně jsi mě nalákala :) Aspoň tu věc s vitaminem C a masku bych ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo.. Týjo.. Další neznámá značka s produkty, které jednoznačně potřebuji. Obzvlášť matující krém a vitamínové sérum. Nemám sice takové problémy s akné jako ty, ale kdo by nechtěl krásnější pleť? Ještě jsem objevila Laidbare oční krém, který taky nutně musím mít, protože kdyby mi na moje kruhy od očima pomohl z poloviny jako tobě sérum na jizvičky, skáču nadšením do stropu.

    OdpovědětVymazat
  5. Hmmm, chtěla jsem si objednat to sérum, ale nejde vložit do košíku :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :(( Mně dnes v noci nešlo vložit neparfémované mýdlo Trevarno, které se ukazovalo, že je skladem, ale nešlo tam :/ Jedině to napsat možná do poznámky...

      Vymazat
  6. Díky za recenzi, páč přišla v prasvou chvíli! Poslední dobou mi připadá, že se mi zbláznila pleť, nic z osvědčených produktů nepomáhá a začínám být zoufalá :( takže objednávám sérum, krém i masku a budu věřit v zázraky :D

    OdpovědětVymazat
  7. Měli by Ti dát provizi za prodej těchto výrobků, protože se jim určitě po zveřejnění tohoto článku zvýšila poptávka :D ... docela mě svědí ruka, možná si taky objednám a to mě většinou takové články nechávají chladnou :D ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Staženo s jejich stránek :"Upozornění: Vzhledem k velkému zájmu z vaší strany, jsme nuceni oznámit, že vitamínové sérum od značky Laidbare From Dusk Till Dawn je vyprodáno. Naši zákazníci však nemusejíí zoufat, na skladě ho budeme mít opět příští pátek 21.11.2014. Nastává teď otázka po zákazníky, kteří si toto zázračné sérum chtějí objednat teď, kdy probíhá naše akce “Víkendové hýčkání”."
      Nevím od jaké doby to tam je, ale docela mě to rozesmálo :D :D

      Vymazat
    2. Z vlastní zkušenosti vím, že někdy je prostě takový zájem o daný produkt, že jednoduše dojdou i zásoby, které byly na několik týdnů :D

      Vymazat
  8. Nééééé, už jsem si chtěla objednat to sérum a nenajde mi ho :( :( :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem si to s paní domluvila, skvělý eshop, vyšli mi vstříc :). Přihodila jsem i krémík, tak vyzkouším toto zázračné duo, těším se :).

      Vymazat
    2. Snad budeš taky tak spokojená :)

      Vymazat
    3. Jinak se omlouvám, že je to mimo téma, ale chtěla jsem jen dát vědět, že jsem totálně podlehla Sparitual O:). Vyhrála jsem tu u tebe 2 laky (ještě jednou děkuji) a od té doby si je lakuji stále dokola a dokola (jinak drogérkových mám doma dost, ale už je nepoužívám) :D. To znamená, že na příštích veletrzích v Praze musím ukořistit nějaké další kousky ♥.

      Vymazat
    4. Jéé tak to je dobře :) Taky mám doma hodně drogérkových a málokdy na ně sáhnu, přemýšlím o blogsale, ale jsme líná to nafotit :D

      Vymazat
    5. dneska jsem poprvé vyzkoušela krém a jsem ohromena :O, jsem celý den doma, takže jsem nepoužila makeup, ale je 16.25 a já nemám mastnou T zónu ! neuvěřitelný, nepochopitelný a jestli bude krém i při dlouhodobém používání tak skvělý, nechci už nikdy nic jiného a stojí mi za každý halíř ! :) ještě mám sérum, ale to budu moct zhodnotit až časem, jestli mi vylepší pleť :)..moc děkuji za článek !

      Vymazat
    6. Luci, to jsem moc ráda :)) Mně právě skvěle působí pořád a to už dodělávám balení, musím koupit nové :)

      Vymazat
  9. Tak tohle musim najit tady v Uk

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to veľmi dobre a o výsledku ani nehovorím. Ešte je šanca, že sa ti aj tie zvyšné jazvičky zmiernia, ja som mala tak o sedem rokov viac ako ty, keď sa odohral neznámy incident, ktorý ma na tvári poznačil viac ako puberta a ešte sa pokožka zvládla obnoviť, aj keď nie na 100%, ale tých 98 fľakov a jaziev zmizlo, takže budem držať palce :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ach jo, proč jsem si rozklikla ten článek?! Sice nemám akné, ale vrásky bych mohla rozdávat. To sérum si budu muset koupit, když ho tak chválíš!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to sa ti brutaaalne zlepsilo. Vyskusam to aj ja. Ja mam hrozne problemy s pletou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam doma krem, masku a cistiaci gel. Serum bolo vypredana..... So vsetkym som maximalne spokojna a je to mon novy oblubeny eshop :).... Na ceste mam dalsie produkty....

      Vymazat
  13. také teď tuto kosmetiku testuji, mám krém na ruce o oční krém a jsem zatím spokojená. časem si chci pořídit to sérum. už jsem o něm přemýšlela dříve, ale ty jsi mě teď přesvědčila, že ho potřebuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nad očním krémem jsem taky přemýšlela, ale včera jsem si koupila ten od Trevarno :) Budu se těšit na tvojí recenzi :)

      Vymazat
  14. Viem, že kozmetika je vec individuálna, ale tie výsledky sú ozaj úžasné. Síce nemám nejak extra problémy s pleťou, ale občas má také bláznivé obdobia, kedy nič nepomáha, tak asi vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  15. Óóó, tak to vypadá fakt dobře! Nevím, jestli by se mi kosmetika hodila, akné nemám, jen občasný pupínek, každopádně jsem ráda, že se ti podařilo najít něco, co ti pomohlo. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak mám pocit, že musím mít všechny výrobky :)))) Moje peněženka tě už teď nemá ráda :) Takže až dojedu zásoby co mám, hned objednávám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona každá peněženka nemá ráda blogerky :D Jani, v pátek bude krém i sérum zase skladem ;)

      Vymazat
  17. myslím, že tie prvé 3 produkty potrebujem, skvelé ako sa ti zlepšila pleť, som rada aj za teba!:)

    OdpovědětVymazat
  18. TAk to je pecka :-) Jsem za tebe moc ráda, že jsi našla svůj poklad, protože vím, jak obtížné to může někdy být :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak já jsem měla 2 produkty Laidbare a dojem nezanechaly. Nechápu to! Byly to From Dusk Till Dawn a druhý 9 to 5 a prostě nic... A když vidím tvé fotky, tak mě to fakt štve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to je blbý... krásný příklad toho, jak každému sedne něco úplně jiného :)

      Vymazat
  20. objavila som ťa úplnou náhodou, ale musela som sa hneď pripojiť :-) ja sa tiež trápim s akné a jazvami po ňom (a ani som nemusela brať HAK a vysadiť ju, aby ma to chytilo)....takže aj táto recenzia mi prišla veľmi vhod :-) už ťa neopustím a budem pozorne sledovať :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak na Naturisimu měli 10% slevu (lepší než drátem do oka), tak jsem si sérum koupila. Za 30 ml je to krásná cena, snad bude mít nějaké účinky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)