Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 16. ledna 2017

Yellow lipstick |Primrose Yellow| #projektpantone

Vy, kteří mě sledujete na instagramu, už možná tušíte. Co je Projekt Pantone a proč ho tu teď budete vídávat? A co s tím má společného trend žlutých rtů? Tak přesně na tyto otázky najdete odpovědi v dnešním článku.


Jako každý rok i letos společnost Pantone představila barvy, které budou vládnout letošnímu jaru na módních přehlídkách, u designerských doplňků či nábytku. Hlavní barvou celého roku 2017 se stal šťavnatý odstín Greenery. K němu bylo doplněno ještě 9 dalších barev a paleta letošního jara byla hotová. 


Musím podotknout, že snad všechny barvy (kromě Kale a Niagary) se mi moc líbí. A taky mi většina nesluší. Např. zmíněná barva Greenery je má oblíbená již od malička, ale moc to na mě nepoznáte. Vzhledem k tomu, že v ní vypadám poněkud nemocně (je úplně mimo barevné spektrum letního typu, jakým jsem), tak s ní nic nemám. Ale řekla jsem si, že se té barvě nemusím nijak vyhýbat a naopak se jí můžu obklopit, stejně jako dalšími odstíny. Proto jsem si vymyslela Projekt Pantone. V něm vždy na instagram zveřejním několik po sobě jdoucích fotografií tématicky laděných k dané barvě. A zároveň na blog vytvořím líčení, které zakomponuji do článku plného dané barvy. Co vy, půjdete do toho se mnou a nezaleknete se barev? :) 



Pro odstín Primrose Yellow jsem vybrala žlutou rtěnku. Ze všech barevných rtěnek, které loni ovládly rty mnoha žen (mj. modré, zelené, hnědé, šedé, bílé, černé, fialové...) se mi nejvíce zalíbila právě žlutá. No, co si budeme povídat, na běžné nošení moc není a vypadám v ní jak mrtvola :) Ale pro účel mého projektu se hodí báječně!



Tvář jsem sjednotila CC krémem So'Bio s oslím mlékem a nedokonalosti zakryla tekutým korektorem p2 a krémovým Catrice. Vše jsem zmatnila transparentním pudrem Syp se! od Mitsuuko de Ak, který je přírodní, božsky voní po levanduli a na obličeji je moc příjemný. Tváře jsem zvýraznila zdravíčkem Hot Mama od The Balm.

Na celé oční víčko jsem dala studený zlatý stín Cream Tea z paletky Original od Sleeku. Na něj jsem udělala černou gelovou linku od Rimmelu a nanesla řasenku Essence The False Lashes Dramatic Volume Unlimited, která je vážně skvělá a rozpovídala jsem se o ní už tady. Obočí jsem zvýraznila pomocí paletky Kiko.


Na rtech pak vidíte žlutou rtěnku Makeup Revolution v odstínu Felony. Na téhle značce se mi příčí její napodobování dražších výrobků jiných firem, takže mám od nich jen tuhle rtěnku a tím má podpora končí. Žlutou rtěnku sice seženete i u NYX nebo byla u Mac, ale upřímně? Dát za ní víc jak těch 49 Kč mi přišlo zbytečné, když ji mám jen na hraní doma :) Jinak je celkem příjemná, nevysušuje a drží průměrně. Vrstev jsem pro docílení výrazného efektu dala asi 3-4.


 

Co říkáte na výběr Pantone? Nebo na žluté či jinak nezvykle barevné rtěnky? Myslím, že jsou dobré minimálně na zlepšení nálady v tomhle sychravě šedivém ročním období :)

8 komentářů:

  1. Skvělý nápad a projekt se mi moc líbí! Barev se nezaleknu. Greenery mám na halence, tak asi brzo bude nějaký outfit, když je to ta barva roku. Jinak zelenou moc nemusím. Jejhezčí jsou žlutá, oranžová a růžové a béžová...ostatní nic pro mne.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavý nápad. Teda, žltý ruž na perách je naozaj rarita. Inak celkovo si myslim, že na perách vyzerá zvláštne, no žltá na oblečení ti podla mna ide.
    Z dalších odtieno sa mi tiež nepozdávaju tie dva, ktoré tebe, neviem si tieto farby predstavit na perach...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si nedokážu moc představit ani jako oční stíny, natož rtěnky :)

      Vymazat
  3. Pink Yarrow rtěnek mám doma hafo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, tak to budeš celé jaro Pantone Girl :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)