Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 26. března 2017

Dark blue smokey eyes |Lapis Blue| #projektpantone

Vím, že plesová sezóna skončila a jdu s křížkem po funuse, protože tohle líčení by se na ní celkem hodilo. Ale řekla jsem, si že vám ho stejně ukáži. Jednak, aby byl můj projekt Pantone kompletní, jednak ho třeba užijete na letní večírky pod širým nebem :)


Hlavním prvkem celého líčení inspirovaného barvou Lapis Blue jsou oči, které jsem nalíčila opravdu výrazně. Jsou tmavé, lesklé a navíc se nejedná jen o linku nebo o stín jemně rozetřený do ztracena. Je to prostě řachanda :)


Tmavě modrý stín s petrolejovými tóny pochází z paletky Sleek Original. Je metalický, dobře pigmentovaný a nepráší, protože není suchý. Nanesla jsem ho horní víčko, především do vnějšího koutku oka a pod nadočnicový oblouk do záhybu. Horní linku jsem uprostřed a uvnitř víčka rozzářila perleťovým pigmentem Barry M Dazzle Dust Tan (DD39), který jsem nanesla i na spodní vnitřní linku. Pigment má velmi zajímavou barvu, stříbřitě perleťovou s bronzovým, karamelovým a rose gold nádechem zároveň. Je hodně zajímavý, stačí ho maličko a dost mě bavil, protože se s ním pěkně pracovalo. Oba stíny jsem ve středu oka spojila a vytvořila jemný přechod. Naopak modrou jsou nijak neroztírala do ztracena pod obočí, aby byl efekt opravdu výrazný. Nakonec jsem už jen nanesla řasenku. Použila jsem Rimmel Scandaleyes Xtreme, která navzdory svému názvu dělá velmi přirozené řasy a wow efekt od ní nečekejte. Osobně bych jí spíš nedoporučila.



Kruhy pod očima jsem maskovala jemným korektorem p2, nedokonalosti Catrice Camouflage Creamem a vše zafixovala minerálním makeupem Mary Kay. Na lícní kosti jsem nanesla rozjasňovač Catrice a lehce třpytivou hnědorůžovou tvářenkou Icing Sugar z tria Sleek Pink Lemonade. Obočí jsem zafixovala hnědým gelem na obočí Kiko.



A na závěr rtěnka - má oblíbená matná Essence 02 Matt Matt v přirozeném, ale poutavém hnědorůžovém odstínu. Tu bych mohla nosit neustále. Vypadá skvěle na večer i na den do práce, a navíc je na rtech moc příjemná a drží. Za tu cenu hotový zázrak a předčí i jiné, high end rtěnky.



Troufly byste si na podobné líčení? A při jaké příležitosti? :)

5 komentářů:

  1. Možná bych ještě více blendila, ale na druhou stranu je to originální a tobě to moc slusí ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Přemýšlela jsem nad tím, ale nakonec jsem to nechala "řvát" :)

      Vymazat
  2. Krásné líčení! Moc ti sluší! ♥
    ................................................................................................................................................................................
    Znám tě už moc dlouho a jsi mi hrozně milá a sympatická a hodňoučká (až je mi úplně blbý psát ti tohle, jak jsi miloučká! :D ) ! ♥ Mám tě moc ráda!!! ♥♥♥
    Mám také blog a je to něco, co miluju, a tak by mě nehorázně potěšilo, kdyby ses na můj blog podívala! Moc by mě zajímal tvůj názor!
    Uděláš mi tím největší radost na světě!
    Přeji ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)